Hal Terindah Bersamamu

Love This Song

Mengingati hal terindah bersama yang tersayang amat bahagia walaupun kini tiada lagi..
Aku gembira sekali melihat kini kau bahagai di samping kekasihmu..
Walaupun hubungan kita amat lama tercipta namun kita hanya boleh bersahabat :)
Terima Kasih kita dipertemukan dan mengajar kita erti hati akal dan perasaan supaya lebih matang untuk memilih pasangan.. Bagiku aku hanya memikirkan Hal Terindah membuatku tersenyum ^^,
Aku bersyukur kerana telah membuatmu gembira sekita selagi nyawaku dikandung badan .
Kini aku sungguh bahagia bersama keluarga dan bersama Si Dia ;)
Sesiapa yang kacau hidup aku tunggu lah azab disana oke..Aku berdiam kerana Allah
Diam itu lebih baik dari membuat cerita yang tidak tahu hujung pangkalnya.
Aku tahu ape aku buat untuk diri aku dan keluarga & boleh hidup seorang diri bersama yg tersayang dan
jangan kacau hidup aku, jangan control hidup aku...takde keje lain ek ??
KESIAN SUNGGUH
Terima Kasih juga sesiapa yang menabur fitnah TAHNIAH YE ! : P


Arghhhh tak payah jiwang sangat lah aida oi..haha !
Suke dengar lagu ini mengingatkan kita hal-hal yang terindah sahaja ^^,

2 comments:

  1. assaLamuaLaimu
    aida kenaLkan sape fairus?
    aida fairus nak tanye ni boLeh tak aida terus terang je dengan fairus
    xnak rahsia oke??
    aida sukekan syuk?
    korang da kapeL 4 tahun ke??
    pLez being honest......

    ReplyDelete
  2. laa yg ni ke cik fairuz salah faham tu ?
    yes memang ayat first tu antara sy dgn shuk and yg sy tulis 'si dia' tu bukan nya shuk tp ex-couple sy dulu time prac. tak caye tanye shuk dy tau n kenal..ni lame punye cite so skrg sy takde bf dah ;)heee~

    ReplyDelete