Alhamdulillah setel sume ~

hasil titik peluh aku menyiapkan buku latihan practical ni dlm mase 4 hari siap..memang first2 malas sgt nk buat sbb banyak giler format pasal hotel la ape la itu la ini la..lastly everything gonna be okay ! aminn
date 21/11/2011 petang presentation time petang turn aku..naseb baik lec. tak byk tanye sgt simple n juz bentangkan ape yg kite pelajari kat Hotel tu. huh LEGA SIOT ! akhirnya the end of sem 3 ^^,

lepas presentation aku teros blah kuar dari meeting room tu perot dh bunyik menandakan suda lapa ape lagi lim mesej then  pegi lepak makan kat section 7 order la nasi pattaya dgg merah+sirap bandung agak lame tunggu order tu...naseb baik aku ni penyabar ~ haish ! after that tgk wayang makan tgk bola..perghhh ! MALAYSIA WINNER ; )
time tgh lpk nan lim and ramzi yelah dh abis sume ni nk relax2 tgk movie cite TINTIN .. haha lawak la cite tu best giler..nk layan cite melayu mmg tak berminat lah aku .
 now im totally free ^^,
dok umah jage kaklong and baby..seronok dapat anak buah ke-6 Andika Redza
cuti sem sampai 4bulan so nk carik keje partime kat hotel mane2 je dkt shah alam insyAllah ade rezeki buat lesen bln 12 ni pastu abah aida nak kereta ni ! haha


hari pon sudah malam badan mate sudah lemau mao tido ~
nunite malaysia ! ^^,

No comments:

Post a Comment