sedetik masa berlalu

umi sayang anak umi yg bongsu ni yg teramat lah degil&kuat makan nanti bile umi dah takde sape lagi nak bebel2 kat kamu . huu~
' terngiang2 bisikan umi kepada ku'
YALLAH kadang2 aku berasa amat sunyi sekali sejak arwah umi aku meninggal..kenapa aku lemah tanpa dia..kenapa aku sedih tanpa dia..kenapa semua itu KENAPA YALLAH ?
pernah suatu masa aku termimpi arwah umi jemput aku kat kolej dgn penuh cahaya nur..time tu aku betul2 rasa sejuk & mata aku takbole bukak n dari jauh umi hulur tangan utk menyambut aku pulang.
astaghfirrullah alazim~ aku benar2 rase umi memelukku erat . terima kasih Allah kau berikan aku peluang ini .
aku betul2 rindu sangat umi . umi pasti gembira di sana kan syukur alhamdulillah .
berikan lah aku kekuatan untuk tempuhi hari hari yang bermakna ini walaupun tanpa arwah umi..
'aida why you feel so down ? you must move on & cheer up ur life as usually okay..!
hanya jasad je yg pergi tapi kasih sayang masih ada dalam jiwa dan setiap pernafasan itu lah umi sentiasa ada dalam hati sanubari ini...ingat segala kata & nasihat kaklong oke aida...takkan putus kasih ibu terhadap anaknya..sentiasa teruskan setiap amal umi kepada semua ~ abah masih hidup so aida kena jaga abah mcm mane umi jaga abah dulu kan sayang ~ permuafakatan adik-beradik~ silaturrahim saudara mara ~ ukhwah persahabatan ketika berkawan & berkasih .
okay aku takbole sedih2 menangis sorang diri termenung takbole ! oooo aida please jgn layan sgt perasaan itu ! tak mao sedih2..aida kan manis bile senyum ade lesung pipit sebelah kanan je ^ ^ , hee ~

syukur ke hadrat ilahi aku masih ada seorang teman sejati tanpa jemu iaitu Abah aku ; )
syukur ke hadrat ilahi aku masih ada sahabat sejati tanpa jemu iaitu adik-beradiku ; )
syukur ke hadrat ilahi aku masih ada superhero tanpa jemu iaitu abang-abang iparku ; )
syukur ke hadrat ilahi aku masih ada bahan gelak tawa tanpa jemu iaitu anak-anak buahku ; )
syukur ke hadrat ilahi aku masih ada istana kukuh iaitu rumahku syurgaku ; )

AMIN YALLAH .

1 comment: