woott woott

haip ~ eh ada orang skodeng ea blog saya ni ? ke takde ?? haha
meh la awak awak sekalian skodeng blog saya ni .. sebarkan fitnah..suke nye ~ kenapa dok sibuk2 ni awak awak ?? hehe saya diam aje..saya tak rugi ape2 pon..awak awak sibuk skodeng nape ? kesian :P
penat la awak awak..saya lame tak makan pisang awak..cekodok pisang pon sodaaapp..HEHE :)

apa saya nk buat ?? dgn siapa saya nk berkawan ?? dgn siapa saya nk hangout ?? meh la semua skodeng saya..wahh saya rase mcm artis ala-ala aaron aziz gitu pulak rasenye ade orang sibuk jage hal kite kan ?? kelazzz uollzz ni ~
uolzz act like childish woo , no wonder lah ur mind so dumb  ~
hidup ini umpama RODA yg sentiasa bergerak ATAS & BAWAH okay ~ ingat itu pesan orang tua :)
sikit punye hal mau jadi isu besar ka ?? aiyo im so scared ~~~~
hidup berdiam dan mengalah tak semestinya bersalah
Allah tahu segalanya..
ingat hidup sentiasa bermuhasabah diri :)
takut esok lusa Allah jemput PERGI
selamat beramal uollzz ^^
cek cek cekedaut !!



segala kata cacian yg telah engkau berikan membuatku rasa kosong kosong ..
setiap tutur diperhatikan kau cari cara putar belitkan menjadikanku kosong kosong .. :)
jom layan ! ayuh bangkit ~ lalalala ~

No comments:

Post a Comment