R untuk Rindu

salam semua :)
jadual sudah packs fr sem 4 ni next week sampai bln 5 ni busy dgn aktiviti belajar , event , presentation , project and final exam even short sem pon packs juga la..so kene tumpu penuh perhatian pada pelajaran , masa untuk bermain2 sudah tamat. sampai bila harus main-main ? kesian dekat abah saya ni hehe .
no worries anak abah yg bongsu pasti berjaya macam akak-akak yg lain :)
sudah bermulanya tugas yg banyak untuk diselesaikan jadi haruslah bijak uruskan masa :)
kerana masa itu emas..jika kita bijak uruskan yg wajib kita pasti akan berjaya kan :)
masa bersamaNYA , masa bersama keluarga , masa bersama buku & mentelaah , masa bersama kawan-kawan , masa bersama bersuka-ria , masa bersama-sama dan paling penting masa untuk diri sendiri :)

rindu kawan-kawan sekolah rendah , sekolah agama, sekolah menengah saas dan teknik & member kolej saya dulu kat ipoh and kawan tadika..seronok nye masih kenal and still contact lagi :)
semua dah besar ada yg dah habis belajar n bekerja & mempunyai kerjaya masing-masing dan ada yg sudah pon kahwin ada anak yg comel hehe pada kawan sy yg baru je kahwin tu moga cepat2 dapat anak ea :) seronok rasanya lihat korang bahagia dgn life sekarang ni. syukur :)

hmm now sy masih lagi meneruskan pengajian ni even lambat habis kan ? janji dapat diploma hehe harap semua rakan-rakan yg lain dapat buat semua tugasan dgn baik & tenang okay. moga sukses selalu hehe saya rindu masa lalu.. hmm mampukah masa itu berputar kembali ?? -__- saya rindu semua itu..pahit manis bersama..gelak tawa bersama..tapi apa kan daya..saya hanya mampu simpan dlm hati tak mampu untuk berkata-kata kerna saya tahu apa yg saya lakukan ini hanya berserah padaNYA dan berbuat baik sahaja insyAllah suatu hari pasti ia kembali baik seadanya dgn izin Allah :)
* juz imagine fr a minute , ceriakan hidup seperti burung yg bebas terbang lalalala ^^ *

No comments:

Post a Comment