tuhan tolong jaga 'dia'

Dia yg ku amat sayangi dia yg ku cintai dia yg ku selalu rindui...Ya Tuhan tolong jaga 'dia' di sana ~
kerna aku khilaf disisiMu :'( tuhan jagakan dia...dia kekasih ku dia sahabat ku dia teman sejati ku dan dia ibu ku dan tetap milik ku. aku rindu dia yallah
tolong berikan aku kekuatan dan ketenangan. sempena bulan yg mulia bulan ramadhan al-mubarak ini engkau berikan aku rezeki dan panjatkan segala doa2 ku ini..syukur padamu yallah..
walau aku disakiti walau aku dipandang hina oleh manusia sekali pun namun aku akan sentiasa maafkan mereka dan doakan yg terbaik walau mcm mane sekali pun kerna hatiku ikhlas dan pernah menyayangi mereka dlm hidup ku dan aku juga lakukan demi arwah umi ku.


Ya Manan,
Lapangkanlah Islamku,
Selapang langit itu,
Dan lembutkan ihsanku,
Selembut rumput denai itu,
Nescaya bertemu diri yang hakiki,
Dikamar hati yang cintakan Ilahi.



No comments:

Post a Comment