Tuhan jagakan dia (Umi ku) :')
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku......
Tuhan jagakan dia Umi ku

Dia kekasihku, kan tetap milikku...... ;'(


“Dan Kami perintahkan kpd manusia (agar berbuat baik) kpd kedua org tuanya, ibunya telah mengandungkannya dgn keadaan lemah yg bertambah², & menyusukannya selama dua tahun, bersyukurlah kepadaKu & kpd kedua org tuamu, hanya kpd KU kamu kembali”
[Luqman 31: 14] 

"Tuhan jagakan dia disaat aku tiada dan jagalah juga sahabat-sahabatku, berikan mereka kesihatan yg baik dan permudahkan rezeki mereka, jadikan aku pemaaf biar pun aku selalu disakiti..amin ya rabb"



No comments:

Post a Comment