congrats friends !

tahniah untuk semua kawan-kawan saya yang sudah selesai menamatkan sesi pembelajaran selama 3tahun ni 2009-2012 di peringkat diploma & degree dan yang nak sambung ke peringkat lebih tinggi lagi congrats !
seronok lihat kawan-kawan yg belajar kt KPTM,UiTM,POLITEKNIK dan Kolej swasta yg lain sudah selesai belajar hope dapat kerja yg bagus dan enjoy it ya ~

especially to my ex-friend kat Kolej Poly-Tech Mara Ipoh yg sudah selesai sesi Diploma in Multimedia..seronok sangat korang semua dah habis belajar hope semua akan terus berjaya ye :)
if saya teruskan dgn korang mesti saya dah habis study kan hmm
boleh la masing-masing jadi photographer,setting audio,amik gambar & macam-macam laa kan waaaaaaahhh seronok nya
so senang laa saya nak buat project event dan apa2 je untuk sem akan datang ni panggil kawan-kawan yg berbakat buat kerja untuk amik gambar dan edit mesti power...insyAllah :)

kawan-kawan sekolah yg dah habis study kat Politeknik tu tahniah oke ! hehe masing-masing boleh jadi IR :) engineer katakan hehe . rindu sangat kat korang . hope ada rezeki kita gathering okay :)
see me ? time sekolah belajar elektronik servis itu ini setting PA Audio , nak jadi engineer konon sambung multimedia konon belajar computer IT nk jadi photographer laa hmm lastly lari kos amik bidang masak-masak nak jadi chef ! hehe nak buat business sendiri insyAllah . kene kuat struggle ! berjuang ! ^^

No comments:

Post a Comment