blank ~

yaallah im feeling down.. when a girl is silent, she's either over-thinking, tired of waiting, falling apart, crying inside, or all of the above..you know my heart stories and behind my smile are tears..but i've more to worry and worse than all to fear.  Dah taktau nak luahkan dgn siapa lagi..biarlah orang nak cakap apa pon nak luah or share something dlm blog ni. aku tak peduli tu semua janji aku tahu apa yg aku buat. kadang kadang hati ni terdetik nak mempunyai teman tapi ..  hm entah lah. .susah nak percaya orang yg boleh terima kita seadanya tanpa rasa jemu. ada ??  Dalam kepala otak aku ni hanya ada abah aku aje and nak berjaya dlm hidupku untuk menunaikan hasrat ummi yg tak kesampaian. segalanya aku berkongsi dgn abah tanpa jemu.. sakit hatiku sedih semua abah aku je faham and tadi rase lega sangat dapat peluk abah..terima kasih Allah, aku tak leh bayangkan sekiranya engkau menjemput abahku pergi..aku sangat memerlukannya :')
okay ! kena hadapi dengan senyuman . janganlah bersedih aida Allah sentiasa bersama dgn orang yg bersabar dan cekal hatinya
Salam :)

weapon of my happiness :)


2 comments:

  1. aida sabar! kuatkan semangat, awak patut bersyukur awak masih ada abah awak... mcm mane dgn org yg takde mak ayah?? Lagi perit biLe tak pernah rase Lgsung kasih syg mak ayh diorg?? aida kaLAu kite rase kite susah ade org Lagi susah pade kite? ingat tu....saye tak pernah bahagia ade kasih syg dari ayh...Lagi perit ayg saye stiLL ade kat dunia ni tapi dea tak pernah bg kebahagian kat kami sekeLuarga...awk phmkan maksud sye?? tapi saye ignore semua tu...bangkit dari jatuh!! teruskan idup dgn org yg sygkan kite.... pasaL jodoh aida awak kena sabar...aLLah dah aturkan yg terbaik untuk setiap hambanya...kaLau suatu hari nanti hati awk dah jatuh cinta jgeLah cinta itu s'baiknya...jgn pernah sesekaLi sakitkan cinta itu!...ingat tau...

    ReplyDelete
  2. eh fairus thanks fr ur concern :) i appreciate that !
    ni bukan soal abah or cinta ke apa..awk fhm kan kalau perempuan down mcm mane sedih dy mcm mane ? sy nk cite dgn awk pon tkleh sbb awk jauh kat taiping~ hehe bile kite leh jumpe ea ?? :) hmm

    ReplyDelete