rezeki ~

Alhamdulillah syukur rezeki keluargaku sentiasa ada kerana mu ya Allah :)
sekarang keluargaku semakin berkembang maju..wah dah macam sukan plak =,= haha
semuah ahli dah 18 orang .. boleh buat team bola dah ni ~ hehe
now kak ijah iaitu akak num 3 bakal melahirkan anak ke-2 insyAllah dlm minggu ni jugak..moga semua berjalan dgn lancar aminn ~
so makin ramai lah anak buah aku ni..dah masuk yg ke-8 majority baby gurl..hehe
anak kaklong dah 4 , kakngah 2 and kak ijah pon 2 tapi yg ade skrg kat dunia ni hanya 4 sahaja , lagi 3 itu menjadi ''peneman Ummi yg setia di sana'' mesti ummi bahagia di sana kan dgn cucu ummi tu.. :)

happy je aku tengok akak2 n abang2 aku dh berumah tangga , ade zuriat dan keluarga sendiri dgn berkat doa Ummi Abah..hmm bile lah aku nak kahwin ni ?? -__- takboleh langkah bendul..haha !
now tinggal 2 lagi akak aku blon kahwin..coming soon ~
muda lagi , aset tetap takde lagi so sabar sahaja dan berusaha utk lebih berjaya utk masa hadapan
perancangan aku nak kahwin dlm umur 24/25 , ade kerja tetap + kereta + rumah + kewangan yg stabil
aminn ~

oke lah suda leteyyy ~ penat tahap penat -___-
goodnight sleeptight ~
daa ~

No comments:

Post a Comment