mencari damai hidup

aku tidak pandai untuk berkata-kata manis..
aku tidak sempurna menyempurnakan di setiap apa yang diinginkan..
aku tidak mempunyai kemewahan dunia namun..
aku mempunyai kasih sayang abadi yang tercipta dariNYA..
aku mempunyai kasih sayang dunia akhirat syurga dari ibu&ayah..
aku mempunyai hati tulus untuk mencintai & dicintai..
milikku milikmu dengan seikhlas hati bersama :')

menyikapi segala perbezaan yang kini sedang kita hadapi
saling menyalahkan itu bukan jalan terbaik
bukankah setiap masalah pasti boleh dibicarakan
perbezaan itu wajar asal jangan saling menyakiti
genggam tanganku bawaku ke keadaan yang lebih indah
ku ingin ada di sana walau berbeza kita bersama
merasakan damai di hati
genggam tanganku bawaku ke keadaan yang lebih indah
ku ingin ada di sana walau berbeza kita tetap bersama
merasakan damai abadi

''selamat hari lahir sayang.."
" semoga dilimpahi rezeki dan sentiasa matang.."
" moga apa yang dihajati dapat diperolehi.."
" segala kota janji kita lalui bersama.."

No comments:

Post a Comment