what the F ?!

haih geli aku dengan orang perangai macam kao nih .
eeeee !!! haish tak tao la nk ckp ape..
sikit sikit nak ayat touching same aku ???
nak tackle aku dgn cara kao tu huh silap lah bro ~
cakap besar berlagak sungguh ! eeee kao ingat aku cair ke dgn kao....
rupe rupe ny pemalas tahap gaban ckp dgn aku bukan maen lagi bagus oooo sume kao tau lah bole buat lah....ape bullshitt ah kao ni ~ aiyooo =='
suke suke je nk pegang tangan aku picit pipi aku lah ape lah....ape lan*** ah kao ni bongok!
mcm biase biase sudah lah jgn overdose nnti org nyampah lak . . .
kan aku dh termencarut kat blog aku nih...tak suke nk marah mencarut ni ..
tapi jgn uji kesabaran aku...baek baek aku diam ape sume pijak pale eh...haih damn !
memang aku kasar ape kao susah ke...be my self ok , siku kang !
please respect me as a gurl...if u be nice with me i'll be nice with you okay !
silap silap aku kasi penendang baru kao diam ???

No comments:

Post a Comment