yeay ! submit sudah !

hiphiphooreeyyyy !!! >___<'
lastly setel gak kerja ni...aminnn ~
event for subject Bahasa Kebangsaan A...(program sanggar bahasa)
betapa penat lelah aku buat and bg komitmen sampai ah ada orang 'tumpang sedap' je tao..
naseb baek aku sabar lagi...so respect n appreciate lah ada kawan mcm ni lagi...haih what eva lah =='
dalam group ni aku sorang je gurl lain sume laki 10 orang tuu....huhu teror tak ??? HAHA
come on lah kalao lelaki lembik keje mcm ni pon tak boleh bg komitmen malu lah derr...aku yg sorang je gurl bole je buat...aduyaii~~
even orang tak tao n nampak mcm mane aku buat sume ni hanya Allah je tao mcm mane aku usaha penat lelah saket rushing time n duet ape2 je lah..bersengkang mata aku tao....cari bahan lagi...sorang sorang buat keje siang mlm pagi...huhu yg penting hati ikhlas ;)
semata-mata nak siapkan event ni....
btw thanks alot to lim , ivan , abg hafiz , megat , sase , azman , ak , kamarul , aiman , adam ^^,
atas kerjasama anda semua and Puan Khairul Bariah yg sporting love u ~ heee =D

practise time : bersajak ?? wow...tak penah penah aku nak bersajak depan audience ni...time skola penah kot . =P
memang gabra la aku kann...hafal punye la hafal...dgn gaya lagi nada sajak...hmmm
sampai turn aku atas stage,,,,perghhh ! blank tak tao...malu pon ade...terus lupe then naseb baek aku sempat lagi tulis kat tangan...hehe mane tak ny aku first yg kene bace....then kene berlakon spontan naseb baek budak budak group bole tolong...hehe

lepas dh habis bersajak&lakonan kene buat pameran lak...
naseb ade time nak rest...pegi lah minum lepak lepak jap perot time tuu dh saket gastrik pedih giler doe !
aku tahan je......ish naseb baek aku kuat nk lawan saket ni kalao tak hmmm tak tao lah...
prepare barang sume bukak booth untuk pameran theme ? 'Barang Antik'
ramai gak orang datang....huhu so happy ma..MENANG pulak ~~~
num 1....memang tak expect lah kan...
akhirny huh...puas! tak sia sia je usaha aku selama ini...haha
hopefully projek ni dpt tlg aku dpt pointer baek...aminnn =)

ending time !
azman , ivan , sase , megat / lim , hafiz , puan kb , ME , kamarul , ak

haha !
i'm the winner...=p

abg hafiz...piring hitam keris ! 

bweeekkk !

hehe thx adek adek dtg booth kaka oke..
zana , hanie , lani , ain ;)

2 apek comel...^^,
lim , ivan

sase and a.k =)

candid ! ^^,

arghhhh...!! 

hall...before sajak&lakon

adam ! hmmm...penat ~ =_=

ivan sepett....hehe ^^

lepak , snap pic..=)

hehe peace ! ><'

the judgers .. ><'



No comments:

Post a Comment