Sudah Suratan-NYA ?

kenapa ?
mengapa ? 
siapa ?
mengapa ?
bila ?
di mana?

itu SOALAN aku kat kau wahai Kaum Adam...sila jawab dengan sejujur hati kau depan aku..
macam mane kau mulakan something dengan aku dulu macam itu lah akhir ny bile kau buat ade faham !
so proof it i want a reason not something bla bla bla that everyone can do lah...
ko cukup sifat cukup anggota badan sihat kan ade transport kan ? 
buat ape yang kau patut buat sebab kau 2 LELAKI ~ faham2 sendiri oke
ya ! i admit it.. i still love u but my love die because of ur attitude ~
aku salah dan kau salah jugak . nobodys perfecto !
since skola kite kenal kan..rapat giler kan..hari2 kite lepak susah&senang bersama
aku dah kenal kau sangat lah ~ sekecil zarah macam mane pon kau sorok aku TETAP akan jumpe . sekecil kuman macam mane pon kau tipu aku TETAP akan tau 
INGAT !
aku rindu setengah mati kat kau sebab aku tau hati aku ikhlas sayang kau . ape aku buat ikut kate hati aku sendiri bukan pengaruh orang luar..serius macam2 dah jadik nan hubungan kite ni tapi aku sentiasa ingat pada yang SATU ! Allah =)
sampai orang nak sumpah seranah bagai biarlah..dihine dimaki disakiti ? biarkan aje...sume itu hanya bisikan syaitan..Allah Maha Besar
Dia tau segalanya so aku tak takot dengan kate2 orang..
aku sentiasa kuat nak lawan arus..
kau tau kan orang yg aq sayangi telah pergi selamanya ~
kau tau aku hanye memilikimu dan kau la teman aku susah & senang..
but now ? where are you ?????
aku sunyi aku perlukan teman hidup...='(
cuma aku nak pesan kat kau lah at least aq tego xde bia kau mcm itu aje kan..
kau pikir ape yang kau dah cakap n sampai ORANG YANG DAH MENINGGAL KAU BUAT MAIN !
ye memang kat dunie kau takkan takot tapi kat AKHIRAT ALLAH ??
kau dah JANJI DAN AMANAH PADA ARWAH TAPI KAU CKP APE??
"PEGI MAMPOS LAH" 
aq sentiasa doakan yang terbaek untuk kau wahai kaum adam ~








ish what are u talk' about aida ??
chill lah cheer up gurls !
i've big hepy family my sibs my bro ;)
come on lah oke...u must strong!
I've got a strong will to go through all this with a calm heart
insyAllah..Allah always beside of me 
aminn ^^,

No comments:

Post a Comment