music music music my SOUL !

he hey derr..lets talk bout music lah, i hate  gossip gurl nie..penat la kan . buat doese aje hahaha !
Jiwa aq x bole hidup tanpa MUSIC ! coz' music make me happy + njoy + chill + can releas my tension !!
ahakz ~
My strong influence of music is ORIANTHI n PARAMORE ;)
i love orianthi n she looks so cool and her voice does match her fantastic guitar (=











haha..aq x lupe juge kat Mr.Shuk yg mempengaruhi aq nan music .
ea..awak kan 'band metalcore' pandai maen instrumen music . i hope u can teach me 2 play piano n drum .
huhu...I LOVE SAYANGS SHUK <3 (:
nak listkan all music yg aq suke nie x terkire babe..byk kot ! tp aq UNIVERSAL music lah...
music metalcore yg aq tau dr hero aq nie...bab2 metal nie aq 'amatur skit' shuk mestila 'pro' kan =)

 

* Judas Priest
* Megadeth
*BMTH
*Korn
*Bullet For My Valentine
* A7X
*Slipknot
*Black Sabbath
*Metallica
*System of Down
*Cradle Fifth
*Pantera
*AC-DC
*Dragonforce
*Deep Purple
*Hammerfall

No comments:

Post a Comment